مدلهاي مختلف تخت خواب

براي داشتن خوابي راحت و آرامش بخش به بستري مناسب احتياج داريم تا آسايش خواب راحت را برايمان فراهم كند ، در كنار راحتي بستر ، نبايد از تاثير چيدمان صحيح اتاق خواب و هماهنگي اسباب و اجزاي بكار رفته در آن غافل شويم.

تخت خواب از مهمترين اسباب بكار رفته در اتاق خواب مي باشد به نحوي كه تاثير گذاري آن را در چيدمان اتاق خواب نميتوان ناديده گرفت ، به همين جهت سعي كرده ام با آوردن مدلهاي مختلف تخت خواب ، انتخاب مدل مناسب چيدمان اتاق خوابتان را براي شما آسانتر کنم.

bed

bed 1

bed 2

bed 3

bed 4

98 دیدگاه »

  1. چقد تختاش تنهان… پس آدماش كجان؟
    (ممنون براي زحمتي كه ميكشي)

  2. گجمو2 گفت

    سلام.
    فقط مدل هاشو ببینیم و کف کنیم و حسرت داشتنش رو بخوریم؟

    زبردست: گجمو عزيز چرا حسرت؟
    يه نگاه دوباره به حساب بانكي ات بنداز!
    موفق باشي.

    • زهره گفت

      گجمو جون انشاالله همه ی اینا رو بدست میاری.خدا نکنه حسرت بخوری واسه این چیزا

  3. بندرعباس گفت

    چيز مدرني بود.

  4. ابراهیم گفت

    با سلام
    همه چیز عالی و قابل استفاده است. دستتون درد نکنه.اگه بتونین تخت خوابهای تاشو دیواری را هم اضافه کنین خیلی عالی تره.
    ممنون از زحمات.

    زبردست: سلام براي شما دوست عزيز
    بابت نظر و دل گرميتون ممنونم
    در مورد پيشنهادتون دراولين فرصت ممكن حتما.
    پاينده باشيد.

  5. صبا گفت

    مدل تخت ها زياد جالب نيست. لطفا درمورد تناسب رنگ در اتاق خواب بيشتر توضيح دهيد.مرسي

  6. مدل هاي شما بسيار جالب است فقط مي خواستم بدانم رنج قيمت هاي شما چگونه است.

    زبردست: من توليد كننده نيستم تا قيمت خاص خودم رو داشته باشم اما قيمت اين مدلها بسته به اينكه آماده اش رو تهيه كنيد و يا سفارش كار بديد متغيير هست.
    موفق باشيد.

  7. ناشناس گفت

    از منبع كامل و مدرنتون ممنون.اگر ابعاد و اندازه ها هم اضافه بشه فكر كنم خوب باشه.

  8. فاطيما گفت

    ممنونم
    كجا مي شود اين وسايل را خريداري كرد
    تمام محصولات را

    زبردست: فاطيما جان
    قبلا هم گفتم من عرضه كننده نيستم بنابراين زحمت تهيه وسايل بر عهده خود شماست تا اطلاع ثانوي!
    موفق باشي.

  9. سمیرا گفت

    همه چیز خوب است.اگر ممکن است در خصوص عروس بیشتر توضیح دهید. در مورد همه چیز از آشپزخانه تا ورودی منزل. ممنون از زحماتتون

  10. nasim گفت

    khili bamaze v ziba hastan faghat jaye ziyad mikhan ke ba in apartemanaye kochik sazegari nadaran
    agar momkene takhtekhabhaye moblsho ham namayesh bedid
    ali bod

  11. پریسا گفت

    سلام تسنیم جون.
    میخواستم در جواب فاطیما بگم که: فاطیمای عزیز نمیدونم توی کدوم شهر زندگی میکنی، ولی به هر حال از شهر من مطمئنم که بدتر نیست. ولی با این حال من قسمت بیشتر خونه م رو با وسایل دلخواهم چیدم.بدون که کلی زحمت کشیدم و کلی جستجو کردم.بعضیهاشو هم سفارش دادم یا خودم با آت و آشغالهای دورریز چیزی سر هم کردم. به هرحال کمی تلاش کن. کمی پیگیری کن برای چیزهایی که دوس داری.نتیجه ش اینه که از نگاه کردن به خونه ت لذت میبری. موفق باشی.
    تسنیم جون تو هم (( آبی فیروزه ای )) باشی گلم.

    زبردست: با صحبتهاي شما كاملا موافقم. مسلملا با كند وكاو و برنامه ريزي همه ما مي تونيم به خواسته هامون برسيم يا حداقلي از خواسته هامون رو جامعه عمل بپوشونيم.
    ضمنا پريسا جان اگر امكانش رو داشته باشي، خوشحال ميشم نوع كارهات رو بينم.

  12. نازی گفت

    سلام لطفا تخت خواب های که سایه بان دارند بزاریند ممنون

  13. maryam گفت

    ممنون از عكساتون خيلي لذت بردم چون اون چيزي كه ميخواستم گيرم اومد

  14. باران گفت

    در مورد تاریخچه ی تخت خواب اطلاعات میخواستم.

  15. بهزاد گفت

    ممنونم از سایت خیلی خوبت.مطالب و تصاویر مفیدی را در سایت شما دیدم. امیدوارم روز به روز بهتر بشه.

  16. يلدا گفت

    لطفا عكس هايي از نماي آشپزخانه هاي اپن در سايت خود بگذاريد.مرسي

  17. يه ايروني گفت

    فعلا با اينكه شوهرم دكتر و خودم كارمندم نتونستيم از اونا بخريم.

    زبردست:ايروني عزيز باور كن خيلي هم گرون نيستند بجز چند مدل كه اونا هم قيمت معقولي دارند.

  18. مستی گفت

    سلام خسته نباشید لطفا تختهای تاشو و عروسکی اضافه کنید ممنون

    زبردست: در مورد تخت خوابهاي تاشو و كم جا قبلا نوشتم ، مي تونيد به لينك مربوطه مراجعه كنيد.

  19. فاطی گفت

    یعنی واقعا دستت درد نکنه من تازه می خوام ازدواج کنم وسایل خونمونو کم کم داریم می خریم همشم دارم از عکسای خوبی که گذاشتی استفاده می کنم

  20. ساناز گفت

    عالي بود خسته نباشي

  21. يك جهان تشكر ازاين تخت خواب شما چيز كه من خواستم پيداكردم يك جهان تشكر

  22. من هدايت الله هستم ازافغانستان ولايت هرات ازاينكه اين تخت خوابها رابه ما نميشا گذاشتم يك جهان تشكر وهركس كه ولاوزم خواسته باشه ازاينجا ميتوانه به دست بياورد
    براي شما دوستان موفقت بشتر ميخواهم

    زبردست:خوشحالم از اينكه فارسي زبانان غير ايراني هم مخاطب دكوراسيون هستند…
    من هم براي شما بهترين ها رو آرزو دارم
    موفق باشيد.

  23. كلارا گفت

    salam mitoonam beporsam adresse inja kojas?! age lotf konid be emailam adressetoono befrestid mamnooon misham man mikham takhte khab tahiye konam vali harjaye tehrano gashtam peyda nakardam
    !mamnoon misham!

  24. parmida گفت

    salam man decor mikhonam emroz baraye tahghigham omadam to in ja ziyad khosham nayomad sory

  25. مرجانه گفت

    خيلي عاليه.خوشحالم چيزايي كه مي خوام اين تو هست.

  26. فرزانه گفت

    مرسی خوب بود موفق باشید

  27. نارسیس گفت

    مدلها قدیمی اند . ادم اعصابش خورد میشه. اینهمه وقت تلف کرده تا عکسا باز بشن اونوقت چی میبینی.

  28. ساجده گفت

    فعلا نظری ندارم

  29. سارا گفت

    سلام لطفا از مدلها وعکسهای ایرانی استفاده کنید تا ما بیشتر استفاده کنیم موفق باشید

  30. سارا گفت

    اگر نمی شود از اینجا این سرویس ها را خریداری کرد لطفا عکس هایش را هم نزنید که دلمون آب شه

  31. سارا گفت

    اگر آدرس برای خرید یا سفارش داره من و راهنمایی کن

    زبردست: نه عزيزم نداره…

  32. شیما گفت

    سلام مدل های خیلی قشنگی ولی اگه میشه مدل های بیشتری باشه متشکرم

  33. حلی گفت

    خوب بود بد نبود کم بود زیاد نبود خوشگل بود اینجا نبود سفارش بود پول نبود در هر صورت باید تشکر کنم ولی جونه شما الان حسش نیست.

  34. abolfazl-rastegar گفت

    سلام با عرض تشکر

  35. فرهاد گفت

    با سلام
    خیلی جالب بود. یک پیشنهاد دارم و اونهم اینکه بیایید طرحهایی رو ارائه بدیم که بشه نقشه ساخت اونها رو هم ارائه داد تا خیلی از دوستان ما حسرت داشتن نداشته باشن بلکه خودشون بسازنند.

  36. تارا گفت

    با سلام

    خیلی جالب بود

  37. ناشناس گفت

    مرسی از این همه تلاش و کوشش.

    زبردست: ممنون از دلگرمي شما …

  38. شیما گفت

    از کجا تهیه کنیم.

    زبردست: عزيزم قبلا هم گفتم توليد كننده و عرضه كننده نيستم بنابراين زحمت تهيه كالاي مورد نظر با خودتونه.

  39. ستایش گفت

    خیلی زیباهستن به زیباییه پولشون پولشونم مطمئنن زیباست اما هرچی باشه می ارزه

  40. مینا گفت

    سلام – به نظر من خیلی جالب بودند . اما تنوع به نظرم کم بود .

  41. ستایش گفت

    agar servis nozad ham bashe alie.

  42. آرتین گفت

    قیمت ؟؟؟؟

    • بهاره اتیش گفت

      عزیزم من اسمم بهارس دخالتی هم نمیخام بکنم تو کارت ولی قیمت اینی که من خریدم 2 تاهم خریدما 1 میلیونو855 هزار

  43. ستاره قطبی گفت

    مرسسسسسییییییییییییییییی
    واقعا جالب و کارامدن

  44. ستاره قطبی گفت

    مرسی.مدلهای جالب و کارامدین
    اگه ممکنه چینش اتاق خوابای کوچیکم تو مدلاتون بذارید

  45. آبادانی گفت

    از دیدن عکسها لذت بردم و تخت ایده آلمو پیدا کردم اما بنظرم تعدادشان کمه لطفاً عکسهای بیشتری بذارین

  46. بهاره اتیش گفت

    خیلی عالیه من که اصلا حسرت خوابیدن روی اینارو نمیخورم چون خودم یکی از اینا رو خریدم بحر حال نمیخوام پوز بدم

  47. فرامرز گفت

    سلام خسته نباشید لطفا از مدلهای تختهای دو نفره بیشتر نمایش بدین ممنون.

  48. مهسا گفت

    سلام عزيزم خيلي خوب بود اما كاش چند تا مدل چيدن رختخواب واسه تازه عروس ها هم بزاري
    آخه مدل تخت خواب تا دلت بخواد هست اما دكور خاصي واسه چيدن پتو ها و لحاف هاي زيباي عروس خانوما نيست!!!!
    ممنونم.

    زبردست: اوكي …

  49. سحر گفت

    سلام مرسی ممنون
    واقعا خوشکلن فقط اگه میشه دکور اتاق خوابای کوچیک با دیوارای ابی و پسته ای هم بزارید
    بازم ممنون

  50. zahra گفت

    خیلی زیبا بودن از دیدنشون لذت بوردم.ولی کاش می شود از جای آنها رو پیدا کرد

  51. سعید گفت

    کارتون خیلی عالی بود اما اگر قیمتم داشت عالی ترم مسشد

  52. لیزا گفت

    خیلی جالب بود ولی کم بود

  53. نفس گفت

    خیلی خوب بود لطفاچند مدل از دکور اتاق خواب دخترانه هم بزارین مرسی

  54. سعید گفت

    مرسی که این مجموعه رو راه انداختین اگه میشه عکسای با کیفیت تری بذاری اونم تو سایزای بزرگ

  55. زهرا گفت

    خیلی شیک بود البته تختی که من واسه جهیزیه آوردم هم خیلی خوشگله . خیلی دوستش دارم . سرویس اتاق خوابم هم کاملا با هم سته.

  56. ناشناس گفت

    مدلها کم بود زیاد هم جالب نبود

  57. sheida گفت

    az in ghashang taram boood
    valii khooob bood
    merc

  58. سروین گفت

    خیلی جالب بودند.دستتون درد نکنه.

  59. A.N گفت

    عالی بود ولی اگر قیمت داشت وتعدادش هم بیشتر بود عالی تر می شد . مرسی

  60. az karhatoon khosham miyad va alaghemandam agar ozv migirid ozv
    besham.mamnoon

    زبردست: دوست عزیز برای استفاده از مطالب دکوراسیون محدودیتی نیست و عضوگیری هم نداریم ..

  61. شب بو گفت

    باتشکر از سلیقه خوب شما
    خیلی خیلی زیبا هستند.

  62. maryam گفت

    modele gerd ham age mishe bezarid ba tashakor

  63. peyman گفت

    مدلای تخت جالب بود ولی من چیزی راجب چیدمان نفهمیدم فقط 4 تا عکس اول موضوع بحست بود

  64. گلی گفت

    جالب نبود

  65. sonia گفت

    من دنبال مدل تخت خوابهاي دو طبقه براي بچه هام هستم
    اگر در اين زمينه هم مدل هاي جديد رو نمايش بديد خيلي عالي مي شه

  66. پیام گفت

    سلام و مرسی
    ما دنبال تختخواب ، طرح گرد یا بیضی هستیم که یا بخریم و یا سفارش بدیم!
    اگه مدلی داشته باشید از دیدن و راهنمایی شما خوشحال می شیم !
    دوباره مرسی!

  67. مریم گفت

    تسنیم جان من می خواستم بدونم از کجا می شه این مدل هایی که شما میگذاری رو تهیه کرد ، بویژه در مورد وسایل کم جا که گذاشته بودی، لطفا راهنماییم کن .ممنونم

  68. navid گفت

    خوبن بد نیستند

  69. ناشناس گفت

    بد نبود

  70. سهیلا از پیرانشهر گفت

    مدلهای بیشتری بذارید متشکر

  71. پریسا گفت

    به روز نبودن

  72. رویا گفت

    سلام
    ازتون ممنونم بابت این مدلهای قشنگتون من یه تخت خواب به نرخ ایران گرفتم دو میلیون جز شب عروسیمون تا حالا شوهرم روش نخوابیده چون همش شوهرم سرکاره

  73. نازنین گفت

    عالیه …… اما من دنباله تختخواب گرد هستم

  74. غزل گفت

    بیست بود

  75. غزل گفت

    میشه قیمتاشونو بگید

  76. مها گفت

    مدل هاتون خوب بود

  77. نرگس گفت

    بد نبود.لطفا قیمت بزنید

  78. خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب

    بود

    تخت ها قشنگ بود

    باي

    باي

    باي

    باي
    باي

    باي

    از شما ممنونم كه اين سايت رو ساختيد

  79. ………………………………………………………….
    …………………………………………………
    ……………………………………..
    ……………………………
    ………………….
    …………..
    ……..

    …………………………………………………………………………
    ………………………………………………………………..
    …………………………………………………………
    ………………………………………………….
    …………………………………………….
    …………………………………….
    ……………………………
    …………………….
    ……………..
    ………

    ………………………………………………………………
    ……………………………………………………..
    ……………………………………………..
    ……………………………………..
    …………………………….
    تخت ها عالي بود
    ………….
    قيمتش

    رو بزنيد

    ممنون

  80. Mary گفت

    سلام
    از امروز دقیقا 30 روز زمان دارم تا عروسیم و تمام خریدامم مونده مدل هاتون فوق العاده هست اما می شه بگین از کجا می شه تهییه کرد؟؟ در مورد تخت ها و کاناپه؟؟ تا حالا اینقدر هنرمندانه به داستان نگاه نکرده بودم. ممنون

    تسنیم: تجمیع فروشگاه های مبلمان در یافت آباد در سرعت و دسترسی به مدلهای متنوع مبلمان از کلاسیک تا مدرن به شما کمک میکنه..

  81. ندا گفت

    تازه با سایتتون اشنا شدم
    متنوع است
    ممنون

  82. مهسا . گفت

    عالی

  83. عماد گفت

    خسته نباشید میگم الان ولی تختهاتون زیاد تعریفی نبودن چیزای بهتریم شاید پیدا بشن

  84. کیمیا گفت

    بدک نبود

  85. فرامرز گفت

    سلام/ممنون از طرحهایی که دادین

  86. [...] مطلب در لینک مقابل Bing: دکور اتاق خواب“) This entry was posted in مدل لباس دکوراسیون and tagged تخت, خواب, [...]

  87. موموسی گفت

    عالی و بی نقص

  88. nazanin گفت

    mamnonam ali bod man ye takhte romantik mikhastam ke nadidam

  89. loizah گفت

    با سلام و خسته نباشید.به نظر من اصلا مدل تختخواب ها جدید و زیبا نیست.

  90. بهار گفت

    سلام خسته نباشيد سايت خيلي خوبيه لطفا سرويس خواب هاي گرد هم جز طرحهاتون قرار بيد و درموردشون بيشتر بگيد ممنون

  91. فهيمه گفت

    مدلهاش بد نيست ولي به هر حال نه پولشو دارم و نه جاشو .

  92. فاطمه گفت

    سلام مدلها زيباست

  93. فاطمه گفت

    مدلها زيباست

  94. الهه گفت

    خوب بودن اماتعدادشون خیلی کمه بیشتش کنید مدل بیضی هم ارائه بدین ممنونم

  95. k گفت

    خوب دستت در نکنه

  96. الی گفت

    سلام!برای اینکه مدل هایی که گذاشتی قشنگتر جلوه بدن قالب وبلاگتا یکم تیره تر کن!این فقط در حدپیشنهاد بود.دیگه خوددانی!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

