مدل پرده 3

بعد از اقبال زيادي كه از مدل پرده 1 و مدل پرده 2 بعمل آمد، در اين پست مدلهايي متنوع از والانهاي پرده را خواهيد ديد.

curtain 20

curtain 22

curtain 24

curtain 25

curtain 26

curtain 27

curtain 28

67 دیدگاه »

  1. مجید گفت

    سلام دوست ورد پرسیه من من شما رو لینک کردم اگ شما هم بهم افتخار بدین و منو لینک کنین ممنون میشم ازتون

  2. sadgh گفت

    سلام راهنمايي يا آموزش دستور كار شما هست و يا همكاري 0917……..

    زبردست: فعلا نه.

  3. negar گفت

    salam vaghean dasetun dard nakone kheili kheili khaste nabashin

    زبردست: ممنونم از شما.

  4. پريسا گفت

    با سلام و تشكر
    من مي خواستم نحوه ي دوخت پرده هاي بندينك دار را توضيح دهيد

  5. مجتبی گفت

    آیا در حال حاضر همچین طرح هایی در ایران دوخت میشه؟

    زبردست: بله دوخته ميشه.

  6. سميه گفت

    بهترين رنگ ومدل براي يك سالن 70 متري با پرده‌خور 8متري براي آغاز سال نو

  7. parslady گفت

    thanks

  8. بهنوش گفت

    خیلی خیلی ماهه ……………..

  9. mohammad گفت

    ما پرده فروش هستيم از شمامدل پرده هاي جديد مي خواهيم با تشكر فراوان

  10. امیر گفت

    سلام.مدلهای جدید پرده را نشان دهید.

  11. فاطمه گفت

    طریقه ی دوختشم بگی نور علا نور میشه.ممنون

  12. محبوبه گفت

    طریقه ی دوختشم بگی نور علا نور میشه

  13. محبوبه گفت

    زنده و پاینده و سلامت باشی خیلی هیجانی شدم جووووووووووووووووون

  14. NAHMA گفت

    عزیزم اگه ممکنه چند تا والن قشنگ بذار .تشکر

  15. هاني گفت

    از مدل هاي شما خيلي رازي هستم و بسيار به روز هستن دوستون دارم

  16. زهرا گفت

    سلام خوب و جدید بودن مرسی از شما میخوام به من کمک کنین بگین پرده باید با کدوم یک از وسایلای خونه ست باشه؟

    زبردست: بنظر من در انتخاب رنگ پرده بايد به هماهنگي و همخواني با سبك چيدمان و مبلمان محل و همينطور كارايي كه از پرده مد نظر داريد توجه كنيد … اينكه سبك مورد نظر شما در انتخاب مبلمان كلاسيك باشه اما طرح پرده رو مدرن و يا ساده انتخاب كنيد بنظر چيز جالبي نمياد و همينطور اگه دوست داريد محيط روشن و دل باز باشه مسلما انتخاب پرده فاخر با رنگهاي سنگين گزينه مناسبي نيست و …

  17. مهدی گفت

    با عرض سلام اگه قممتاشون را هم بنویسید ممنون مشیم

  18. faezeh گفت

    اگر امكان دارد مدل هاي جديد را براي من ايميل كنيد.

    زبردست: شما مي تونيد پست هاي جديد احتمالي رو از طريق دكوراسيون پيگير باشيد.
    موفق باشيد.

  19. هدی گفت

    خوبه

  20. TT گفت

    حسته نباشی گلم
    پرده هات هم قشنگن هم دوختنشون اسونه به نظر من همه میتونن راحت و با کمترین قیمت این مدلای زیبارو داشته باشن

    زبردست: ممنون از بابت همه نظراتت …
    موفق باشي TT

  21. ناشناس گفت

    زياد هم از خودتان ممنون نباشيد زياد جالب نبود متشكرم

  22. سحرناز گفت

    خوبه .لطف می کنید درباره مدلهای عکس سوم وآخرتوضیح دهید.ممنون می شوم.

    زبردست: در عكس شماره 3 والان از دو قسمت تشكيل شده؛ قسمت زيرين كه خودش هم از دو نوع پارچه تهيه شده بصورت سه گوش بوده و براي خوش فرم ايستادن زيز آن استر كار شده و در نهايت بر روي نوار دوخته شده اند … قسمت بالايي نيز بصورت جداگانه تهيه و با كوك هاي ظريف به قسمت زيري متصل شده بنحوي كه احساس ميشه قسمت بالا بدون دوخت بر روي قسمت پائين قرار گرفته.
    والان آخر هم از طرح قرينه يك نيم دايره به بيرون و يك به داخل و … دوخته شده كه بخاطر چين زياد بنظر پيچيده مياد.

  23. سحرناز گفت

    جوابمو بدهید می خواهم رفع زحمت کنم.عزیزم

  24. اورینب گفت

    خیلی بامزه بودن &&&&&&&&&&موفق باشید

  25. کامبیز گفت

    خیلی قشنگ بود اگه ممکنه من را عضو سایتتون کنید.

    زبردست: دوست عزيز در حال حاضر عضويت خاصي در دكوراسيون نداريم و شما مي تونيد مثل ساير دوستان از تمام مطالب استفاده كنيد.

  26. مريم گفت

    مدلاي سلطنتي و مخصوص سالن هاي پذيرايي لطف كنيد ممنون ميشم

  27. shabnam گفت

    با عرض پوزش باید بگم که خیلی بد بودن .من که از این پرده ها به خونم نمیزنم

  28. بانو گفت

    درمورد حريرهاي شيشه اي اگه مدلي داري بدي ممنون ميشيم.

  29. مهربون جون گفت

    سلام دوست عزیز
    دیشب وامروز توی سایتتون دنبال پرده آشپزخونه گشتم بیشتر عکس ها باز نشدند فقط موفق شدم چند والان را ببینم اگه مدلها عمومیت بیشتری داشته باشه ممنون میشم این طوری بیشتر میشه از اونا استفاده کرد چندتا مدل در مورد پرده حریر شیشه ای بدین خیلی خوب میشه با تشکر

  30. ناشناس گفت

    خیلی عالیه

  31. فرشته گفت

    خیلی زیبا بود

  32. محمد گفت

    خيلي زيبا و قشنگ بود بازم به سايت تو مي آيم
    متشكرم.

  33. جوجو طلا گفت

    از مدل های زیباتون واقعا ممنون

  34. شادی گفت

    سلام می خواستم برام مدل پرده به ایمیلم بفرستین

    زبردست: دوست عزيزم قبلا هم گفتم امكانش نيست و مطالب جديد رو مي تونيد از دكوراسيون پيگيري كنيد
    موفق باشيد.

  35. فاطمه گفت

    سلام.خسته نباشید.اگه آموزش پرده سلطنتی رو بخوام در چه سایتی میتونم پیدا کنم.اگه میشه راهنماییم کنید.

    زبردست: متاسفم نمي تونم كمكي كنم ..

  36. مهربون جون گفت

    سلام خوبی دوست عزیز لطفاٌجوابمو بدین ممنون.

    زبردست: دوست عزيز متاسفم در مورد حرير شيشه اي مدلي در دسترس ندارم و نمي تونم كمكي بكنم…

  37. آرشام گفت

    سلام ممنون از مدلهای جدیدتون.من خودم مغازه تزئينات پرده دارم حقیقاتا جذب این مدلها و سلیقتون شدم..حنما اینارو سعی میکنم بدوزم.بازم تشکر میکنم.به امید گذاشتن مدلهای جدیدتر

  38. مهسا گفت

    بازم به اینجا سر می زنم مدلای شیک تر بزارید اینا زیاد جالب نبود ناراحت نشیدا خوب نظره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. ندا گفت

    با تشکر تنوع کار را بیشتر کنیدخوب بود

  40. على-ح گفت

    باتشكر:كارتون عالى،لطف بفرماييد مدلهاى جديدى از والان هاى قابى نشان بدين-مرسى

  41. هستی گفت

    سلام خسته نباشید یک مدل پرده خیلی قشنگ میخوام برای جهیزیه اگه لطف کنید در اختیارم بزارید ممنون میشم.

    زبردست: دوست عزيز مدل ها تماما در 3 پست گذاشته شده اند و فعلا پست جديدي در اين مورد ندارم…

  42. هستی گفت

    سلام مدلهای جدیدتون رو کی میگذارید روی سایت

    زبردست: فعلا پست جديد در مورد پرده ندارم …

  43. شهره گفت

    سلام عالی

  44. شهره گفت

    سلام خیلی عالی اگه میشه مدل پرده اشپزخونه بیشتر بزارید ممنون

  45. منا گفت

    ممنون اگه میشه مدلهای پردهای سال و نشون بدید

  46. zhilla گفت

    واییییییییییییییییی نه من مدل می خواستم برای اینکه تازه می خواییم بریم خونمون یه خونه نقلی و جدید اینا دیگه چین

  47. [...] مدل پرده 3 [...]

  48. fani گفت

    modelaton ziad jaleb nabod vali bazam tnx

  49. نسیم گفت

    خیلی قشنگ بود متشکرم.

  50. مليسا گفت

    چند تا هم مدل پرده واسه اشپزخانه اپن رو بذارين ممنون ميشيم.

  51. زهرا گفت

    قشنگ بود و ساده ممنون

  52. آیسا گفت

    مرسی ولی مدلهای شیک جدیدتر هم بزارین بازم مرسی

  53. milad گفت

    salam man karam pardeh duzie age modele pardeh bekhin mitunam komaketun konam age shomaham modele khomreie darid be namaiesh bezarid nemune az kare shisheie am daram age bekhain mamnunam az shoma

    زبردست: خوشحال میشم نمونه کارای شما رو در دکوراسیون داشته باشم ..

  54. شایان گفت

    این مدل پرده ها خوب است. ولی مدلهای دیگری هم هست .

  55. ژیلا گفت

    سلام عزیز هنرمند
    من سالن آرایشی دارم و فضای 150 متری می خواهم طرحی به من پیشنهاد بدهی برای دیوار پشت منشی که دیواری نه چندان عریض است و روبروی درب وردی است میز منشی بلند و دارای پیشخوان است.ودرضمن اگر مدل پرده هم پیشنهاد بدهی ممنون ممنون می شوم در سالن 2 پنجره قدی روبه حیاط است و مبلهای سالن سرخابی است .متشکرم

    زبردست: استفاده از استیکر با طرح موج مو رو پیشنهاد می کنم ..
    برای پرده از ساتن یا حریر استفاده کنید تا محیط لطیف تر بنظر برسه البته استفاده از حریر مقرون به صرفه تر هست و با انتخاب نوارهای رنگی مثل بنفش یاسی، صورتی و سرخابی و دوخت ساده می تونید پرده زیبایی داشته باشید ..

  56. firooze گفت

    salam.baraye entekhabe rang va tarhe parde ba dekorasiun moble surati baragh ba tarhe sade siah va farsh ghermez va divarhaye kerem roshan va ashpazkhune open che nazari dari?mamnun

    زبردست: عکس رو به آدرس h.zebardast@gmail.com بفرستید تا بتونم پیشنهادی داشته باشم .. (پس از ایمیل با کامنت اطلاع بدید)

  57. samira گفت

    khob bod

  58. sara گفت

    bad nabod . fek nemikonid modesh rafte in model pardeha????????????????
    ????

  59. صادق گفت

    سلام خسته نباشید خواهشآ نمونه پرده هارازیاد کنید.

  60. زینب گفت

    سلام مدلهاتون شیک وقشنگن فقط خواهشن طرز اندازه گیری وبرش و دوخت را هم بگین چون افراد تازه کار هم وارد سایت میشن و دوست دارن بیشتر یاد بگیرن

  61. مونا گفت

    خیلی عالیه

  62. صدف گفت

    سلام … ممنون عالیه

  63. صدف گفت

    من تازه با سایتتون اشنا شدم عالیه حالا یکی نمیخاد به من خوش امد بگه

    زبردست: خوش اومدی …

  64. arezoo گفت

    سلام .خيلي متشكرم از بابت مدلهاي زيباي پرده . لطفاً مدل پرده آشپزخانه و مدل پرده جهت درب تراس كه به آشپزخانه راه دارد را نيز بگذاريد .
    باتشكر فراوان

  65. قیطاس گفت

    ممنون زیبا بود مثل خودتان

  66. asal گفت

    عالی بود

  67. zahra گفت

    salam kash tedade axa bishtar bod vaki beharhal mochakeram

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

