مبل هاي راحتي

در اينجا نمونه هايي متنوع از مبل راحتي با طرح هاي گوناگون؛ از ساده و بي پيرايه تا فاخر و مجلل را مي بينيد. نيازي نيست تا حتما يك دست كامل از طرح دلخواهتان را براي اتاق مورد نظرتان تهيه كنيد، بلكه مي توانيد يك يا چند مبل از طرح مورد پسندتان را تهيه كرده يا سفارش ساخت آن را بدهيد و بعد آنرا در جايي كه در نظر گرفته ايد مانند كنار در ورودي يا كنار شومينه و يا در گوشه اتاق خواب قرار دهيد.

( اندازه عكسها بزرگ هست ، اگر روي هر عكس كليك كنيد سايز اصلي رو مي تونيد ببينيد. )

81 دیدگاه »

  1. tookaa said

    سلام .. ممنون از این همه نقش و رنگ
    دنبال نقش هایی برای یک دیوار خارجی هستم که شکل آبستره و غیر رئال داشته باشه .. ممنون می شم بهم معرفی کنید با ترکیب رنگی گرم .. مخصوصا آجری و نارنجی …

    زبردست: توكا جان، متاسفم نمي تونم كمكتون كنم.

  2. رامیم said

    عكس هاي جالبي بود…

  3. خانم مهندس said

    خوبه……………… به همين سادگي

  4. ali said

    ba salam !!
    mayel ba tabadole link ba shoma hastam dooste aziz man linke shomaro dar website khodam gharar dadam khoshhal misham shoma ham linke mano ba name khode site darj konid batashakor

  5. سپیده said

    راستشو بخواین منم حسرت خوردم فقط. آخه الان 27 سالم و از بهترین دانشگاه تهران فوق لیسانس گرفتم اونم تو مهندسی نفت. اما حقوق 1 سالمم جمع کنم فایده نداره!!!
    های….
    افسوس
    خدا خیر بده به پدرا که اغلن یه جهاز میدن به دختراشون والا بدبخت بودیم و ماام که مثلا تحصیل کرده ایم باید به روز باشیم و دیگه داداش 😦

    زبردست: فكر نمي كنم اوضاع اين قدر بد باشه. شايد هم تازه مشغول بكار شدي، مگر نه اين مدلها زياد هم گرون قيمت نيستند و با يه پس انداز معقول ميشه تهيه كرد.

    • sadra said

      man ke pasan nakardam fagad be darde sherkatha mikhore be dekrasyon manzel nmikhore

  6. مونا said

    سلام.سوالي داشتم.ميخواستم بدونم که من براي اينکه بتونم در زمينه طراحي و دکوراسيون کار کنم کجا کلاس برم بهتره؟من عاشق اين کارم.زمينه اش رو هم دارم.ولي نميدونم براي اين کار کجا بايد دوره ببينم.ممنون ميشم اگه راهنماييم کنين.

    زبردست: مونا جان دوست عزيزم
    شما نگفتيد ساكن كجا هستيد؟ … دوره هاي آموزشي عمدتا در تهران متمركز شده اند و شامل دو گروه هستند؛ آموزشگاهها و شركتهايي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند. براي آموزش در بيشتر اين كلاسها علاوه بر دوره هاي تئوري دوره هاي عملي رو هم برگزار مي كنند كه خيلي عاليه از اين جهت كه عملا كار رو ياد مي گيريد و تئوريهاي آموخته رو با ذوق خودتون تركيب كرده و به مرحله اجرا در مياريد. هزينه و مدت دوره هم بستگي به نوع آموزش داره. در مورد نشاني معذورم ولي با تورق مجلات معماري مي تونيد اين مورد رو هم بدست بياريد.
    موفق باشيد.

  7. مجتبی said

    من تو کار تزیین منازل هستم به کمک شما نیاز دارم.
    پس لطفا کاتالوگاتونو برام بفرستید.
    http://www.adult.mojtaba@gmail.com

    زبردست: دوست عزيز متاسفم در حال حاضر چنين اقدامي ميسر نيست.

  8. نيلو said

    سايت فوق العاده اي داري اما اي كاش اين صفحه اي كه مياد روي عكسا رو بر داري!
    خيلي آدمو شكنجه ميده…

  9. armin said

    نسنيم جان i love you

  10. الهه said

    بد نبود اما كم بود

  11. الهه said

    خيلي شيك نبود. ميدونيد بيشتر به درد محل كار مي خوره تا دكوراسيون خونه . اگه ميشه شكلهاي شكليل تري هم براي نمايش بگذاريد.

  12. سلام بهتره که کمی عکسها جالب تر و شیکتر باشد نمیدونم شاید میترسید که آنها را کپی برداری کنند . من در حدود 8 ماه است که میخواهم در کنار شومینه دو تا کاناپه چپ و راست بگذارم ولی مدل دلخواهم را پیدا نمیکنم ممکنه شما به من کمک کنید اگر میشه عکس های دیگر همراه با قیمت بگذارید.

    زبردست: نظرتون بجاست …
    در مورد كاناپه سعي مي كنم بزودي پستي داشته باشم.

  13. پرویز said

    ایکاش قیمت هر مدل رو کنارش ثبت میکردید تا انتخاب راحت باشه.

    زبردست: دوست عزيز به جهت اينكه هر يك از عرضه كنندگان مبلمان قيمتگذاري خاصي براي خودشون دارند نميشه قيمت مشخصي براي اين مبلمان ها درج كرد اما در صورت امكان حتما اينكار رو خواهم كرد.
    موفق باشيد.

  14. TT said

    شما کلا از مدلهای خیلی ساده خوشتون میاد بهتره چند تا مدل متفاوت هم بذارین چیزای خیلی قدیمی ولی زیبحتما هم لازم نیست تو خونه استفاده بشه میتونه تزیینی باشه
    ا

    • مبل said

      چرا نمیشه نظر داد ؟ عصابم خورد شد از پس نظر دادم

  15. بهزاد said

    عالیه . لطفا آلبوم کامل محصولات با قیمتها و آدرسهای فروش برایم ایمیل کنید

    زبردست: دوست عزيز قبلا هم گفتم كه فعلا قسمت فروش نداريم … متاسفم.

  16. elena said

    سلام عروس جان خیلی خوب بود عاطف سلام میرسونه امیدوارم همیشه موفق باشی دوستت داریم خسته نباشی

    زبردست: ممنونم … سلامت باشي.
    دوستتون دارم و هميشه بيادتون هستم …

  17. نازی said

    زیاد جالب نبود

  18. نازنین said

    به نظر من مدلهای خوبی برای دکوراسیون اداره هستند.لطفا مدلهای شیکتری به نمایش بزارید.ممنونم.

  19. zahra said

    man ke migam ali budan makhsusan abiye…

  20. payam said

    مدل های جالبی هستند سعی کنید نمونه های بیشتری به نمایش بگذارید

  21. مبین said

    این مبلها برای مهمانی مناسب نیست لطفا»مدلهای مهمانی بادرج قیمت وتعداد نفرات ومیز
    مخصوص ذکر شود0

  22. زهرا said

    جالبتر از اینها میتونه باشه.خییلی جالبتر

  23. ناشناس said

    لطفا شرايط خريد را هم داشته باشيد خيلي خوب بود مرسي

  24. عسل said

    مرسي از زحماتتون عالي بود

  25. mohsen said

    خوبه مرسي

  26. احمد خدادادفر said

    با سلام.عکسهای خیلی قشنگی بود.با تشکر.
    من نیاز به نقشه اسکلت این مبلها یا نوعهای دیگر دارم اگه ممکنه .
    چون من خودم یه کارگاه کوچک در استان بوشهر دارم
    ممنون میشم اگه به من کمک کنید.

    زبردست: دوست عزيز من دسترسي به خواسته شما ندارم و متاسفانه نمي تونم كمكتون كنم.

  27. hana said

    به نظر من خیلی بی مزه است الان مدلا تاپ تر هستن اگه جالب تر داشتی خبر بده کاش من هم میتونستم برات چندتا بفرستم نه

  28. ناشناس said

    سلام خوب من 5سال عروسی کردم دلم می خواست می تونستم یکی از اینها را داشته باشم دیر یازود دارد اما سوخت وسوز ندارد البته اگر اجل مهلت دهد . باتشکر

  29. ناشناس said

    واقعا كه چرا قيمت نمي زنيد تا مردم سرازكارشان دربيارند.

  30. ناشناس said

    باباجون چارتا مدل جدید بذارید

  31. لیلی said

    عالی بود………….

  32. نگين said

    با سلام
    امكان اين هست كه بتونم يكي از مدلها رو سفارش بدهم؟
    با تشكر

    زبردست: متاسفم امكانش فراهم نيست…

  33. نگين said

    پس هدف از گذاشتن مدل ها چيست؟جايي نيست كه اين مدل ها ديده شود؟

    زبردست: فعلا و تا اطلاع ثانوي كه شامل كوتاه مدت و بلند مدت ميشه، فروش جزو برنامه هاي دكوراسيون نيست …
    و بعد اينكه نه دقيقا مثل اين مدل ها ولي شبيه اين مدل ها رو در تهران براحتي مي تونيد پيدا كنيد …

  34. تبسم said

    سلام تسنیم جان من یه مقدار اطلاعات در مورد مبلی که از جنس مخمل چروک باشه میخوام راستش تو بازار یه دست مبل این چنینی چشمم رو گرقته ولی شوهرم دو دلم کرد میگه ممکنه واسه تمیز کردن وشستشو به مشکل بر بخوری یا زود خراب بشن

    زبردست: تبسم عزيز تميز كردن مخمل كمي دشوار تر از ساير پارچه ها از جمله كتان و پنبه و … است و تا جايي كه من اطلاع دارم احتياج به خشكشويي و استفاده از محصولات ويژه تميز كردن مخمل چروك داره كه اين محصولات در بازار هست و فكر مي كنم در دسترس كسايي كه تخصصي كار خشكشويي مبلمان رو انجام مي دهند باشه كه اين مورد رو ميشه از اين افراد سئوال كرد و اما در مورد دوام مخمل، مسلمه كه به نسبت ساير اجناس رومبلي كم دوام تر هست و زودتر زيبايي خودش رو به جهت كوبيده شدن پرز ها و يا ساييده شدن در طول زمان از دست مي ده كه به همين خاطر نياز به مراقبت بيشتر داره . البته اين به معناي نامرغوب بودن نيست و بسته به كيفيت مخمل ميشه دوامش رو تقريب زد.

  35. kochuloo said

    به نظر من اصلا شکیل نبودند آدم یاد خونه های توی باغ می افته یه کم تنوع بدید بد نیستا!

  36. rahil said

    خیلی جالب توجه نیست

  37. mohammad said

    خوب بود

  38. امين said

    سلام
    از مدلاي ساده، شيك و كلاسيك مبلها واقعاًلذت بردم.منتظر طرحهاي بعدي هستم.

  39. ناشناس said

    gheymate rahatiye panjom

    زبردست: قسمت فروش نداریم …

  40. ناشناس said

    اصلا خوب نیست
    سوسن

  41. الهام said

    سلام ببخشید من میخوام یکی ازین این مبلها رو خریداری کنم لطفا راهنمائی کنید .ممنون

    زبردست: دوست عزیز متاسفم قسمت فروش نداریم ..

  42. fani said

    خیلی مدلاش سادس

  43. lina said

    اصلا جالب نبودن.

  44. مينا said

    اگر امكانش هست از اين مبلمان هايي كه ميز سرخود داره هم بزارين به نظر من اونا خيلي بهترند

  45. parisan said

    عکس ها خیلی قشنگ و حرفه ای بودن ممنون

  46. مسعود said

    دمت گرم خیلی حال دادی

  47. نگار said

    مدل مبل ها خیلی ساده و قدیمی است اگه میشه مدل جدید تری بذارید

  48. مهناز said

    ببخشید ولی خیلی افتضاح بود اصلا به درد منازل نمی خوره.خیلی خیلی خیلی قدیمی است

    زبردست: بهتره قبل از نظر گذاشتن به تاریخ پستها نگاه كنيد .. در ضمن سلیقه روز با سلیقه محدود بازار ما قابل مقایسه نیست ..

  49. مينا said

    با سلام
    به نظر من مبلمان بهتري در بازار موجو د مي باشد سعي كنيد بهترين و جديد ترين آن را بگذاريد

  50. مریم said

    با سلام من در حال تهیه جهیزیه هستم می خواستم بدونم با فرش کرم و مبل مشکی چه رنگ پرده ای برای پذیراییم بدوزم؟؟؟ممنون

    زبردست: در انتخاب پرده از رنگ پس زمینه کرم با طرح ها و اسلوب های ظریف و خاص مشکی بهره بگیرید، انتخاب هر دوی این رنگ ها با در نظر گرفتن تناسب رنگ محیط زیبایی فراهم خواهد کرد..

  51. تینا said

    سلام من مبل مشکی نقره ای دارم چه رنگ کوسنی را پیشنهاد می کنید؟

    زبردست: بنظر نقره ای گزینه مناسب هست ..

  52. davood said

    تصویردکراسیون موردنظربه راحتی بازنمیشود

    • عسل said

      سلام خوب بود ولی اگه میشه مدلهای جالب تری رو با رنگهای روشن مرسی

  53. مژگان said

    سلام من سرویس خوابم قهوه ای سوخته یا بهتر بگم مشکیه ,رو تختی هم زرد طلایی تابلو چه رنگی را انتخاب بکنم.همچنین چه رنگ آباژوری رو پیشنهاد می کنید؟

    زبردست: تابلویی با دور طلایی و ظریف کار شده انتخاب کنید، برای تصویر هم ترجیحا از تم سنگین کمک بگیرید..
    برای آباژور از طرح های مدرن کریستالی مشکی استفاده کنید .. با این دو انتخاب اتاق خواب زیبا و بروزی خواهید داشت.

  54. آرام said

    مبلها خيلي سادن شما براي يه خونه كوچيك با ديوارهاي سفيد چه رنگ مبلي رو پيشنهاد ميدين ؟

    زبردست: رنگ سفید دیوارها مثل پالت سفید میمونه که میشه ترکیب رنگ های زیادی روش انجام داد.. به زبان ساده شما محدودیتی برای انتخاب رنگ ندارید چون سفید رنگی خنثی است ..

  55. ناشناس said

    دستت درد نکنه لوتی از هرکدوم 50تا نه ببخشید 100تا وفرست متشکر

  56. مریم said

    من مبل کرم دارم چه کوسنی بهش میاد رنگ دیوار اتاق ها هم کرم هست که به مرور تیره شده چه رنگی خونمو متنوع و شیک و شاد می کنه

    زبردست: پيشنهاد من رنگ بنفش براق هست ..

  57. مژگان said

    سلام من مبلام مشکیه و کفپوش و فرشم کرمه برای پرده کرم و والان قرمز مناسبه؟؟کوسن روی مبلامم می خوام همون قرمز بدوزم؟؟؟

    زبردست: بهتره از تركيب قرمز براي والان و نقره اي خاكستري براي پرده زيرين استفاده كنيد تا همخواني بيشتري داشته باشند .. براي كوسن انتخاب قرمز انتخاب خوبيه ..

  58. مانی said

    بازم خوب بود ولی چیزی که من میخواستم نبود

  59. fateme said

    سلام
    منو راهنمايي ميكني براي خريد جهيزه؟ چيزي كه تو ذهنمه رو برات مينويسم ولي راهنماييم كن. مرسي
    خونم 65 متره.سالنم ال هست.كف پاركت (تيره يا روشنش رو انتخاب نكردم)
    مبل:قهوهاي تيره با كوسن طلايي و قهوه اي-فيروزه اي وقهوه اي -پرده:مخمل فيروزه اي (دكوري پرده) با تور نباتي طلايي
    گلدان طلايي روي ميز مبل
    يه فرش پوست كرم قهوهاي
    اگه چيزي به نظرت ميرسه كه بهتر بشه بهم بگو.
    منتظرم

    زبردست: براي پاركت رنگ ملايم رو به روشن ، مبلمان قهوه اي با كوسن طلايي ، پرده قهوه اي با رگه هاي طلايي، فرش دو درجه تيره تر از پاركت و نزديك به رنگ مبلمان و يا پاركت رنگ ملايم رو به تيره ، مبلمان قهوه اي فيروزه اي ، پرده قهوه اي فيروزه اي، فرش يك درجه روشن تر از پاركت ، گلدان و يا حجم فيروزه اي.. گزينه اول خانه را بزرگتر و گزينه دوم خانه را جذاب تر مي كند بنابر اين گزينه اي را انتخاب كنيد كه به خواست شما نزديك تر است و ضمنا از بكار بردن اشياي زياد دكوري در حجم هاي كم خودداري كنيد.

  60. مژگان said

    سلام ببخشید من مژگان هستم که در مورد رنگ پرده ازتون سوال کردم من یک تغییر در پرده هام می خوام بدم می خوام پرده ساده و بدون والان و جنس شیشه ای به رنگ قرمز بدوزم به نظرتون به رنگ مبلام که مشکی و فرشم کرمه می خوره؟ در ضمن من می خوام رنگ کوسنم رو قرمز بدوزم؟؟خوبه؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    زبردست: اگر در اكسسوري ها هم از قرمز/ مشكي قرمز/مشكي قرمز كرم استفاده كنيد انتخاب مناسبي هست.

  61. دینا said

    سلام منم دارم جهیزیه آماده می کنم برای اتاق خوابم با سرویس خواب فندقی و پردهای سفید و رگه های قهوهای وطلایی چه رنگ کمد دیواری و آباژوری مناسب تره و قاب عکس بزرگ عکس عروسیم در ضمن ضمینه عکسم هم قهوای است.

    زبردست: قاب عکس طلایی، آباژور سفید طلایی یا قهوه ای طلایی، کمد دیواری همرنگ سرویس خواب با ابزار آلات ظریف طلایی.

  62. دینا said

    سلام از جوابی که بهم داده بودید ممنونم یک سوال دیگه در مورد رنگ اتاق خوابم داشتم به نظر شما با رنگ وسایلی که قبلا گفتم چه رنگی مناسب دیوارهاست

    زبردست: اگر در اتاقتان با قرار دادن سرویس خواب فضایی بیش از دو برابر خالی می ماند انتخابهای متنوعی می توان داشت در غیر این صورت ترجیحا از سفید/شیری روشن/ نسکافه ای ملایم با طلایی در حاشیه دیوار و حاشیه نور اصلی استفاده کنید.

  63. دینا said

    ممنون از راهنمایی تون یک سوال دیگه در مورد رنگ اتاق خوابم بود با رنگهایی که قبلا نوشتم چه رنگی خوب می شه

    زبردست: اگر در اتاقتان با قرار دادن سرویس خواب فضایی بیش از دو برابر خالی می ماند انتخابهای متنوعی می توان داشت در غیر این صورت ترجیحا از سفید/شیری روشن/ نسکافه ای ملایم با طلایی در حاشیه دیوار و حاشیه نور اصلی استفاده کنید.

  64. شجاعی said

    سلام من خونم 60 متره که یک سالن 18 متری دارم مبل هام قهوه ای تیره و فرشم مسی است لطفا برای دکوراسیون پرده و آشپزخانه من را راهنمایی کنید.
    متشکرم

    زبردست: ترجیحا در پذیرایی از پرده کرم طلایی با طرح های ظریف قهوه ای استفاده کنید.. منظور از آشپزخانه چیدمان است یا پرده؟

  65. امین said

    به عنوان یه تولید کننده مبلهای راحتی محصولات قابل توجه و تحسینی ندیدم.

  66. سلام مبل من خاکستری باخطوط قهوه ای است از چه رنگ پارکت وپرده ای استفاده کنم

    زبردست: توقع شما از طرح نهایی چیست؟ یک دست بودن را می پسندید و یا از طرح های خلاقانه استقبال می کنید ؟ و …

  67. sama said

    سلام
    براي اتاق خواب 9 متري با سرويس خواب قهوه اي تيره و روتختي زرشكي چه رنگي مناسب ديوارهاست و چه كار ميتونم بكنم كه قشنگ بشه؟ مرسي

    زبردست: سایه رنگی روشنتر از روتختی برای دیوارها انتخاب کنید و جزئیات طلایی رنگ در پرده، گلدان، آباژور و … در اتاق خواب بکار ببرید.

  68. سارا said

    سایت خیلی خوبی بودفقط چندتایشان زیادجالب نبود

  69. سارا said

    سایت خیلی خوبی بود

  70. مریم said

    جالب نبودن مدلای شیکتری بزارید

  71. لاله said

    سلام

    مطالب خیلی خوب بود

    یک سوال دارم. به تازگی میخواهم پرده های اتاق خوابم را عوض کنم . دو پنجره 180و 160 به ارتفاع 70/2 دارم تخت خواب دو نفره نه خیلی تیره و نه روشن . به نظر شما تور سفید با دکوری یاسی و بنفش خوبه یا بنفش و طلایی کارکنم.یا بادمجانی با طلایی.

    منتظر جوابم . خیلی خیلی ممنون

    زبردست: بنفش و طلایی و بادمجانی و طلایی هر دو خوب هستند ولی اینکه کدوم برای اتاق شما مناسبه بستگی داره به اندازه اتاق، نور دلخواه، چیدمان مورد نظر و خیلی چیزای دیگه … در هر صورت با در نظر گرفتن مواردی که گفتم و ایجاد تناسب رنگی با سایر پوشش های رنگی اتاق می تونید یکی از این گزینه ها رو انتخاب کنید.

  72. شيوا said

    سلام من مبلم مشكي نقره اي و پرده هامم نقره اي مشكيه ، رنگ فرشمو چه رنگي بگيرم؟؟؟ با توجه به اينكه من پذيراييم كوچيه رنگ مبل و پرده اي كه انتخاب كردم فضا رو كوچكتر نشون نميده ؟

    زبردست: البته که با رنگ مبل و پرده های شما اتاق کوچکتر بنظر میرسه بخاطر همین از رنگ های روشن مثل کرمی استفاده کنید تا فضا دلباز تر بشه..

  73. خدایی؟

    زبردست:؟؟؟؟

  74. مهسا said

    تنوع کم بود همه در یک سبک بودن چیزی خاص نبود
    در هر صورت خسته نباشید

  75. خورشيد said

    سلام . نمي دونم به سوالاتم جواب ميديد يا نه ؟‌به هر حال با اميد ادامه ميدهم و منتظر كمك شماهستم

    من فرشهام ابريشم و صورتي چرك هست و پرده پذيرايي مسي رنگ. لطفا براي انتخاب رنگ مبلمان راهنمايي فرماييد.
    با سپاس

  76. jalal said

    به نظر من در مرحله اول راحتی مهم هست از شکل و شمایل نمیشه تشخیص داد

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

