رنگ آميزي اتاق كودك

1- استفاده از رنگهاي پلاستيكي و روغني : در اين روش مي توان از يك رنگ براي رنگ آميزي تمام اتاق استفاده كرد؛ بصورت ساده

91-1

ويا طرح دار

91-9

ويا هر ديوار را به رنگي در آورد

91-2

و همينطور از شابلون ها استفاده كرد

91-4

2- استفاده از كاغذ ديواري: استفاده از اين روش به دليل تنوع طرح و رنگ درانواع كاغذ ديواري ها مي تواند دكوراسيون بسيار متنوعي بوجود آورد.

91-1091-3

3- استفاده همزمان از رنگ و كاغذ: با استفاده از حاشيه ها و طرح هاي آماده  بر روي ديوار رنگ شده مي توان اتاق زيبايي براي كودك فراهم كرد. اين روش با گستره فراوان در  تركيب رنگ و طرح،  خلاقيت شما را بكار گرفته و حاصل كار را به جهت تنوع سليقه هاي گوناگون، بگونه اي خاص و داراي امضاي شخصي مي نمايد.

91-6

91-8

46 دیدگاه »

  1. تي تي گفت

    بسيار زيبا بود

  2. عسل گفت

    عالي بود . لطفا بازم در رابطه با تزئين اتاق كودك بزاريد

  3. عرفان گفت

    خیلی خوب بود،

  4. ناشناس گفت

    … بذار COPY کنیم

    زبردست: نوع تركيب بندي جملات رو نشانه بارزي از شخصيت گوينده سخن مي دونم بهر حال هيچ كدوم از عكس ها قفل نيست و اينكه شما نمي تونيد Save كنيد مشكليه كه نمي دونم چرا براي شما پيش اومده …

  5. کبری گفت

    عالی بود وپسر کچولوی من خیلی خوشش امد پس لطفا عکس بیشتری بگذارید.

    زبردست: خوشحالم … درباره اين موضوع باز هم مطلب و عكس خواهم گذاشت.

  6. ناشناس گفت

    خیلی جالب و اموزنده میباشد . کمک بزرگی به مادران منتظر برای تسریع در کارشان . لطفا باز هم مطلب بنویسید .

  7. رضا گفت

    عالی بوددر رابطه با تزئين اتاق كودك لطفا باز هم مطلب بنویسید

  8. حديث گفت

    سلام خيلي زيبا بود ممنون ميشم بازم بذاري

  9. عای عالی عالی فقط لطف کنید درباره رنگ امیزی دکوارسیون مغازه ها اگه می شه یک مقدار اطلا عت بدهید

  10. سرعتت كمه

  11. الهام گفت

    بسیار زیبا است، تشکر از اینکه این تصاویر و سلایق خویش را در معرض مشاهده ما قرار دادید

  12. ایلیا گفت

    خوب بود

  13. پریسا گفت

    مرسی گلم خیلی عالی بود

  14. مامان گلبرگ گفت

    وبتون خيلي سنگين بود. و اگه عكساي بيشتري تو اين زمينه بذارين ممنون مي شم

  15. عالی بود مرسی از کارتون از کجا می تونم خرید کنم شماره تون می تو نم داشته باشم

    زبردست: دوست عزيزم، قبلا هم گفتم تا اطلاع ثانوي قسمت فروش نداريم … متاسفم

  16. پدرسه قلوها گفت

    عالی بودولی من دکوراسیون سه قلویی می خام

  17. رها گفت

    سلام طرحهای نو و قشنگی کار کردید. من دارم دکور اتاق بچه خواهرم رو طراحی می کنم ولی توی مصالح دیوار ، کف و سقف موندم چیکار کنم. مشکل من اینه که خواهرم مستجره و نمیشه از مصالحی استفاده کرد که اثری روی دیوار داشته باشه و یا آسیبی وارد کنه اگه ممکنه منو راهنمایی کنید. ممنونتون میشم.

    زبردست: رها جان با وصف شرایطی که بیان کردید سخته بشه کاری رو دیوار بجز استفاده از استیکرهای متحرک انجام داد ولی خب شما می تونید حداکثر استفاده رو از منسوجات اتاق داشته باشید بگونه ای که در پرداخت به پرده و سرویس خواب و فرشینه اتاق هماهنگی رو در نظر بگیرید و اگر امکاناتتون اجازه می ده می تونید حجم های فانتزی مثل یک ماه بزرگ ، کلبه جنگلی و … رو پیاده کنید که آسیبی هم به دیوار نمیرسونه و قابل حمل و نقل هم هست …

  18. مهناز گفت

    ممنون فوق العاده بود………..!!!!!!!!!

  19. ندا گفت

    سلام كارتون خيلي عاليه مي خواستم بپرسم شما در زمينه اتاق خواب بزرگسال(زن و شوهر) هم كار مي كنيد اگه كار مي كنيد مي خواستم برام بفرستيداگه در بين كارتون رنگ اميزي قرمز يا سبز باشه ممنون ميشم

    زبردست: ندا جان مدل ها و طرح های جدید رو می تونید از دکوراسیون پیگیر باشید ..

  20. بهارک گفت

    خیلی خوب بود

  21. حسام گفت

    جالب بود لطفا بیشتر طرح بدهید

  22. افسون گفت

    خيلي خوبن ممنون از همتون ميشه اسمه كاغذ ديوتري و بكين من خيلي جاها رفتم ولي متاسفانه ميطن كه اسمه كاغذ ديواري و بطيد ممنون ميشم ازتون

  23. حمیده گفت

    بسیار عالی

  24. نجمه گفت

    خیلی عالی وقشنگه خیلی هم جذاب وشیک

  25. مهسا گفت

    سلام.خیلی عالی بود و حسابی به کارم اومد.مرسی.

  26. نسترن گفت

    سلام از مدل دکوراسیونی که برایمان گذاشته اید ممنون خودم علاقه شدیدی به دکوراسیون دارم رشته مورد علاقه ام دکوراسیون داخلی می باشد لطف کنی عکس های بیشتری بگذارید تا من بتوانم استفاده کنم با سپاس

  27. ستاره گفت

    سلام عکسهارو واسه دبیرم بردم بیست بهم داد

  28. سحر گفت

    سلام من دنبال شابلون برای اتاق هستم میشه راهنمایی کنید از کجا می تونم تهیه کنم

  29. بهاره گفت

    خیلی قشنگ هستند
    یک کاشکی یک خونه برای خودمون داشتیم
    تا اتاقم را این طوری تزیین کنم
    برام دعا می کنی؟

  30. مامان دو قلوها گفت

    سلام عالی بود لطفا طرح هایی برای اتاق دو قلو ها بگذارید

  31. خانم خونه گفت

    سلام……….. خوب بود………. كاش در مورد طرز تهيه هم توضيح ميدادين….. به صورت مرحله مرحله و با عكس

  32. مهرنوش گفت

    خیلی قشنگ بود آدم به حوس میوفته این کارو انجام بده

  33. مریم گفت

    دست شما درد نکنه من مدیر مهد کودک هستم برای تزیین اتاق های کودکان نیازمند دیدن عکسهای بیشتری هستم البته من مستاجر میباشم برای ساخت اویز های کاغذی نیازمند یاری و راهنمایی می باشم

    زبردست: آدرس ایمیلتان را بنویسید تا با هم در ارتباط باشیم …

  34. راحله گفت

    خوب بود افرین
    خسته نباشی

  35. مامان بهاره گفت

    خیلی قشنگ هست فقط در مورد اینکه از کجا میتونیم این کاغذ دیواری های قشنگ رو تهیه کنیم هم بگید

    زبردست: بزودی و از طریق فروشگاه دکومد این امکان فراهم خواهد شد …

  36. در یا گفت

    بد نبود

  37. مینا گفت

    خوب بود

  38. هلیا گفت

    زیبااست وزیباتر هم می شود

  39. زری گفت

    سلام ممنون از طرح های زیباتون .. منم یکی از کسایی هستم که خیلی به طراحی و دکور اتاقم اهمیت میدم با اینکه کوچولو نیستم ولی عاشق این کارم

    امیدوارم دفعه بعد که سر میزنم شاهد عکسای بیشتری باشم

    خسته نباشی

  40. بهار گفت

    بسيار زيبا بود اگه ممكنه در مورد تزيينات داخلي مثلا شمع آرايي و يا تزيينات حمام مطالب وعكس بذاريد متشكرم

  41. حذیث گفت

    سلام من میخوام دیوارهای اتاقمو پر از گل و شکوفه کنم .ولی میز کامپیوترم چون قهوه ای نمای بدی به اتاق میده ایا میتونم روی میز کامپیوتر هم یه رنگ یا تصویری بکشم که به اتاقم بیشتر همخونی داشته باشه از چه رنگ یا مصالحی میتونم استفاده کنم که به مرور زمان نریزه.مرسی

    زبردست: بهتره از استیکر استفاده کنید هم تمیز در میاد و هم به مرور از بین نمیره ….

  42. [...] … برای مشاهده مطلب کامل روی لینک مقابل کلیک نمایید Bing: اتاق كودك“) این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و آميزي, اتاق, [...]

  43. مريم گفت

    خيلي خوب بود

  44. نگین گفت

    خیلی زیبا بود ولی کم بود

  45. عقيل گفت

    خوب بود تشكر

  46. ناشناس گفت

    ziba bod

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

