فروشگاه دکومد در راه است …

بعد از سه سال میزبانی در خانه دکوراسیون و با توجه به درخواست های بیشمار شما دوستان تصمیم گرفتم فروشگاه مجازی دکوراسیون را راه اندازی کنم …
چرا فروشگاه؟؟؟ علت این بود که از همان روزهای ابتدایی بارها با این دست سئوالات مواجه شدم که چگونه می توان ایده های ارائه شده را عملیاتی کرد؟ و یا از کجا می شود لوازم و اسباب معرفی شده را تهیه نمود؟ و یا چرا فروشگاهی برای خرید محصولات ندارید؟ و …. بی شمار بودن این سئوالات و درخواست ها از سویی و خلا موجود در دسترسی آسان از سوی دیگر، تیم ما را بر انداشت تا پس از سه سال فروشگاه مجازی دکوراسیون را با نام دکومد راه اندازی نمائیم. از این روی سایت اختصاصی ما با نام دکومد بزودی در دسترس شما گرامیان قرار خواهد گرفت که البته در تعیین محصولات آن نوع نیاز و درخواست شما تعیین کننده خواهد بود.

8 دیدگاه »

  1. […] ادامه مطلب در لینک مقابل دکوراسیون“) […]

  2. پریسا said

    به به! تسنیم جان بهتون تبریک میگم عزیزم.خبر خوبی بود..ایشالا که موفق بشی..منتظر خبرهای بعدی هستیم ها.
    راستی چرا انقدر دیر به دیر آپ میکنی؟ هلاک شدیم بابا!

    زبردست: ممنون عزیزم … این دیر به دیر آپ کردن ماجرایی شده واسه خودش اما سعی می کنم دیگه به حد هلاک شدن نرسه!

  3. تینا said

    من روی هر قسمتی کلیک می کنم نمی تونم باز کنم آیا فیل تر هست ؟؟ چطوری می تونم باز کنم ؟

    زبردست: نمی دونم منظورتون کدوم قسمت هاست اگر منظور تگ ها باشند بله فیل … تر هست.

  4. نیکو said

    سلام خسته نباشید. باید بگم خیلی از مطالب سایتتون استفاده کردم و جای تشکر داره. من در خصوص پرده سوالی داشتم که البته با توجه به اینکه از پستهای مرتبط گذشته، ولی اجازه میخوام اینجا ازتون راهنمایی بگیرم.
    من یه اتاق تقریبا 20 متری دارم که هم اتاق خوابه خودمون و هم اتاق خواب کودک هست. دو تا از دیوارها یه تم گل بهی خیلی خیلی ملایم داره و یکی از دیوارها یاسی هست که روش برای فرزندم نقاشی کشیدم. تخت و میزتوالت خودم فندقیه و تخت کودک تلفیق رنگ چوب و یاسی هست.
    میخواستم با توجه به این موارد یه پرده بگیرم برای پنجره ای که روی دیوار با تم گل بهی قرار گرفته. بهتره چه رنگ و چه جنسی انتخاب کنم که هم به باقی لوازم بیاد هم نور کافی داخل اتاق داشته باشم.
    خیلی ممنون میشم اگر کمکم کنید.

    زبردست: پرده حریر کرمی طلایی به تنهایی یا با رو پرده یا والان گلبهی هر دو مناسب هستند.

  5. بهناز said

    عالي ميشه اگه اين فروشگاهو راه بندازين…من كه از پستهاي زيباي شما لذت ميبرم…در مورد راهنايي درباره اجناس اينو بگه كه من به شخصه اجناس مدرن دوست دارم…اگه فروشگاه اكسير توي ميدان ونك رو بشناسين مي دونين منظورم چه چيزاييه…چون اجناس اونجا عاليه….

  6. بهناز said

    فقط يه خواهش ديگه…اينكه از برندهاي معتبري مثل زارا هوم يا برندهاي مشابه كه چيزاي خيلي شيك و قشنگي دارن هم اجناسي بيارين؟!!؟

  7. sh said

    عالی است -فقط آدرس سایت را در صفحه کامل بزنید من اتفاقی از googl e پیدا کردم.

  8. سارا said

    با سلام و خسته نباشيد مي خواستم از مطالب خوبتون راجع به پرده تشكر كنم خيلي برام مفيد بود

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

