گام به گام براي داشتن اتاق خوابي زيبا و راحت 3

13- اگر از نمای ظاهری لوستر اتاق خواب خود خسته شده اید این ایده مناسب شماست. گوی های شیشه ای، آویزهای کریستالی ، شکوفه های ظریف و … را با هم ترکیب کرده و با روبانهای تک رنگ یا چند رنگ آویزهای زیبایی برای لوستر اتاق فراهم کنید.

14- برای ایجاد یک نقطه کانونی ویژه و نیز در دسترس بودن البسه خواب این کمد ایده ای گیرا و کم هزینه است به این ترتیب که تنها به بدنه ای از چارچوب های ساده چوبی و پوشش پارچه ای متناسب با رنگ و سبک اتاق خواب احتیاج دارد.

15-ازقطعه های مورد علاقه تان در پارچه لباس و یا هر چیز دیگری  الگو گرفته و از آن به عنوان نقطه شروع برای لمس تزئینی غیر معمول کمک بگیریرد. در اینجا طرح مورد نظر از ژاکت کش باف پشمی گرفته شده است.

16- هنر دستان مادربزرگها را خاطره ساز کنید و روتختی ساده چل تکه را همچون روتختی گرانقدر بر روی تخت خواب پهن کنید؛ برای ست کردن نیز می توانید پرده ای چل تکه بر روی کمد بدون در آویزان کنید.

6 دیدگاه »

  1. سحر said

    سلام من یه تابلوی رنگ روغن به ابعاد 90*120دارم که از آسمان شب هست و یه صورت فلکی افسانه ایه که در این طرح یه زن و یه مرد به چشم می خوره رنگ اون درجات مختلف رنگ بنفشه که بیشتر تیره است و قابی که داره میشه گفت سلطنتیه و رنگش مخلوطی از طلایی و صدفی. منظورم اینه که طلایی ای تو ذوقی برای قاب اون بکار نرفته. می خوام بدونم بنظر شما چه رنگی برای دیواری که این تابلو رو روش قرار میدم مناسبه؟

    زبردست: انتخاب رنگ به عوامل مختلفي بسته داره مثل سبك چيدمان مورد نظر و … با اين حال رنگ هاي ياسي ، آبي سلطنتي و يا كرم روشن انتخاب هاي مناسبي هستند كه مي تونيد با در نظر گرفتن توقعي كه از رنگ مورد دلخواهتون داريد يكي رو انتخاب كنيد.

  2. زينب جمالي said

    خوب بود

  3. زينب said

    طرح هاي جديد تر بزارين

  4. نسرین said

    سلام.ممنون از راهنمایی هاتون لطفا مدلهای جدیدتون رو برام ایمیل کنین

  5. گویا said

    اون کمده خیلی معرکه است

  6. آزاده said

    به نظرم جالب نبود مدلهاي جديدو كلاسيك بزاريد ، ممنونم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه